Våren kommer! Vi firar det med stora kampanjer!

Vanliga frågor

Se de vanligaste frågorna här, om du fortfarande behöver hjälp är du välkommen att kontakta oss på info@oliviaz.se

Beställ

Eftersom vi skickar produkterna direkt från leverantören har vi en genomsnittlig leveranstid på 10-40 arbetsdagar för Sverige. Vår unika affärsmodell gör det möjligt för oss att spara på transport-, lagrings-, förpacknings- och fraktkostnader. I gengäld kan vi erbjuda produkterna till ett lägre pris än konkurrenterna. Dessutom tar vi också hand om fraktkostnaderna.

Jag är ledsen att höra att du inte har fått din beställning ännu! I 99 % av fallen levereras beställningarna inom den förväntade leveranstiden. På grund av oförutsedda omständigheter kan det ibland hända att en beställning försenas.

Har du fortfarande inte fått något efter 18 arbetsdagar? Vänligen kontakta oss. Vi tittar gärna på det tillsammans med dig!   

Vi samarbetar med flera leverantörer, så det är möjligt att produkterna skickas separat. Om en produkt saknas får du den vanligtvis inom några arbetsdagar. Vi ber om ursäkt för besväret!  

Nej, tyvärr kan vi inte ändra din beställning. För att kunna leverera din beställning så snart som möjligt skickas den vidare till vår leverantör. 

Jag vill returnera en vara, vad ska jag göra?

Om du inte är nöjd med din beställning kan du byta eller returnera den inom 14 dagar efter mottagandet. Vi vill ta tillbaka alla returnerade produkter. Om en produkt är i ett skick som vi inte kan acceptera kan vi dock bli tvungna att returnera produkten till dig. Kontrollera alltid att produkten har etiketter och märken och att det inte finns några tecken på användning. 

En returförsändelse ska alltid förses med en Track & Trace-kod. Avsändaren är alltid ansvarig för försändelsen. 

Du kan ladda ner returblanketten på sidan för returer. 

Försändelse

Vi har ingen minsta beställningsmängd och tar frakt av beställningen helt och hållet för egen räkning.

*Det kan ibland hända att vi ger bort ett antal GRATIS artiklar som en kampanj. För att täcka kostnaderna tar vi ut 69,95 SEK för frakt. 

Track & Trace-informationen är tillgänglig från och med det ögonblick då din beställning har anlänt till postorderföretaget. Vänligen vänta 1-3 arbetsdagar för behandling.  

Återgå till

Om du av någon anledning inte är nöjd med en produkt som du har köpt kan du returnera en beställning till oss inom 14 dagar utan att ange någon orsak. När vi har kontrollerat produkten ser vi till att köpesumman överförs till ditt konto inom 14 dagar. 

Om du inte är nöjd med din beställning kan du byta eller returnera den inom 14 dagar efter mottagandet. Vi tar gärna tillbaka alla returnerade produkter. Om en produkt är i ett sådant skick att vi inte kan ta emot den kan vi dock bli tvungna att returnera den till dig. Kontrollera alltid att produkten har etiketter och märken och att det inte finns några tecken på användning. 

En returförsändelse ska alltid förses med en Track & Trace-kod. Avsändaren är alltid ansvarig för försändelsen. 

Du kan ladda ner returblanketten på sidan för returer. 

Gratis frakt 7 dagar i veckan
14 dagars ångerrätt
Säker betalning